İptal ve İade Koşulları
İade ve Değişim Politikası
Bu sayfa, Foncé tarafından sağlanan ürünlerin mesafeli satış kapsamında teslimi sonrası geçerli olan iade ve değişim koşullarını, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmeliklere uygun biçimde düzenlemektedir.
GENEL
- Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
- Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG: 27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
- Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.
CAYMA HAKKI
Mesafeli satış kapsamında yapılan alışverişlerde, alıcı, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği, ürün tesliminden itibaren 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
Cayma hakkının kullanılması için ürünün kullanılmamış, zarar görmemiş ve tekrar satılabilir nitelikte olması; orijinal ambalajı ve tüm tamamlayıcı parçalarıyla birlikte gönderilmesi gerekmektedir.
İADE EDİLEMEYECEK ÜRÜNLER
Aşağıda belirtilen ürünlerde cayma hakkı kapsamında iade veya değişim kabul edilmemektedir:
- Tüketici istekleri doğrultusunda kişiselleştirilmiş ürünler: İsim/harf baskılı ürünler, özel ölçüyle hazırlanan ya da tüketici talebiyle değişiklik yapılmış ürünler.
(Sitemizde yer alan harf, isim, kelime gibi kişiye özel hazırlanan tasarımlar bu kapsama dahildir.)
Bu ürün grupları, 27 Kasım 2014 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin 15. maddesi uyarınca cayma hakkının istisnaları kapsamında değerlendirilir.
İADE PROSEDÜRÜ
İade talebinizin geçerli olabilmesi için, ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde +90 850 309 83 59 numaralı telefondan bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Başvurunun ardından, size iade kargo adresi ve süreç hakkında bilgi verilecektir. Ürün, gönderim sırasında hasar görmeyecek şekilde paketlenerek kargo ile tarafımıza ulaştırılmalıdır. İade gönderim ücretleri, cayma hakkı kullanımı dışındaki durumlarda müşteriye aittir.
ÜCRET İADESİ
İade edilen ürün, Foncé tarafından teslim alınıp incelendikten sonra, iade şartlarına uygun olduğu takdirde 14 iş günü içinde, ödeme yapılan yöntem ile ücret iadesi gerçekleştirilir.
DEĞİŞİM
Değişim talebinizle birlikte +90 850 309 83 59 numaralı telefondan bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE
Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı siparişi kullanmadan iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.
SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE
- Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.
- Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.
YASAL DAYANAK
Bu iade ve değişim politikası, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile 27.11.2014 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ne uygun olarak hazırlanmıştır.
SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ
ŞİRKET ADI/UNVANI: FONCE ADRES: Yıldırım Beyazıt Mahallesi Kalyoncu Sokak No:31 Kat:2 Daire:12 Çerkezköy/Tekirdağ
EPOSTA: foncecomtr@gmail.com
TEL: 0 850 309 83 59